Termíny a podmínky

 
 
 

Phone +420 720 382 876     email info@euro-knife.com

 
 
 
 

            

 
 
 
 
 
 

Doprava a platba

   Pro přepravu našich zásilek využíváme služby České pošty (balík do ruky), UPS (InTime) a Zásilkovny. Pokud máme zboží skladem, expedujeme jej nejpozději do 24hod. Cena přepravy se liší od částky objednaného zboží, proto se někdy vyplatí do košíku přihodit nějakou drobnost, aby hodnota objednávky byla nad daný limit.

Způsob dopravy a platby

Délka dodání

Do 899 Kč

Od 900 Kč – 2499 Kč

Od 2500 Kč – 3998 Kč

3999 Kč

Osobní odběr ve výdejním místě

(platba předem)

2-4 dny

79 Kč

49 Kč

Zdarma

Zdarma

Osobní odběr ve výdejním místě

(platba dobírkou)

2-4 dny

99 Kč

75 Kč

Zdarma

Zdarma

Česká pošta

(platba předem)

3-4 dny

125 Kč

95 Kč

Zdarma

Zdarma

Česká pošta

(platba dobírkou)

3-4 dny

178 Kč

149 Kč

Zdarma

Zdarma

Kurýr

 (platba předem)

48 hod

189 Kč

169 Kč

59 Kč

Zdarma

Kurýr

(platba na dobírku)

48 hod

 225 Kč

189 Kč

89 Kč

Zdarma

 

Délka dodání je v tabulce orientační. Více informací naleznete zde.

 
 

Všeobecné obchodné podmienky internetového obchodu www.euro-noze.cz

Všeobecné obchodní podmínky internetového obchodu (e-shopu)

 

Článek I.

Definice

  1. Provozovatelem / prodávajícím / dodavatelem zboží a služeb e-shopu je www.euro-noze.cz je společnost Euro-Knife s.r.o , se sídlem Kokšov-Bakša 207, Valaliky 044 13, Slovenská republika .
  2. Kupujícím je každý návštěvník e-shopu, který souhlasí se všeobecnými obchodními podmínkami a reklamačními podmínkami a objedná si zboží nebo služby prostřednictvím elektronických komunikačních prostředků. Pro účely zákona č. 102/2014 Sb. se spotřebitelem rozumí fyzická nebo právnická osoba, která nenakupuje zboží pro účely jeho prodeje jiným osobám, za účelem podnikání nebo zaměstnání či povolání.
  3. E-shopům je počítačový systém umístěný v síti internet s veřejným přístupem.
  4. Zbožím nebo službou jsou všechny produkty zveřejněny na stránkách e-shopu.
  5. Objednávka je kupní smlouva, na jejímž základě je realizován prodej zboží a služeb.
  6. Kupující plně uznává elektronickou komunikaci především prostřednictvím e-shopu, e-mailové komunikace a telefonické komunikace a kupující ji plně uznává. To neplatí však pro odstoupení od smlouvy v souladu s § 7 a násl. zákona číslo 102/2014 Sb ve lhůtě 14 kalendářních dnů.

 

Článek II.

Cena

  1. Všechny uváděné ceny u zboží jsou konečné včetně 20% DPH platné od 13.júna.2014.
  2. Prodávající je vázán cenou uvedenou na stránce e-shopu v momentě provedení nákupu.

 

Článek III.

Objednávka

  1. Objednávka vzniká na základě potvrzení zboží nebo služeb uložených do košíku v e-shopu prodávajícím. Pro korektní vyřízení objednávky je třeba vyplnit požadované údaje v objednávce a zvolit si možnosti dopravy a platby za objednané zboží či služby.
  2. Kupující zasláním objednávky souhlasí se zněním všeobecných obchodních podmínek a reklamačních podmínek, jakož i s cenou objednaných zboží a služeb a tedy objednávka se stává závaznou.
  3. Kupujícímu je po vytvoření objednávky v e-shopu automaticky generovaný e-mail s potvrzením přijetí objednávky e-shopem. Tento e-mail není potvrzením zboží ve smyslu odst. 1. tohoto článku.
  4. Kupující je odesláním objednávky vázán k zaplacení kupní ceny objednaného zboží.
  5. K akceptaci objednávky zboží ze strany provozovatele a tedy k uzavření kupní smlouvy dochází na základě potvrzení této správně a úplně vyplněné objednávky elektronickou formou (e-mailem) ze strany provozovatele, tj změnou stavu objednávky na stav "Vybavuje se". Po odeslání objednávky na Vámi zadaný e-mail bude zasláno potvrzení o přijetí objednávky a později i další informace o stavu vaší objednávky (např. Objednávka byla zpracována, zboží bylo expedováno, zboží je momentálně vyprodán apod.). Objednávku si může registrovaný objednatel zkontrolovat přímo v on-line režimu na web stránce internetového obchodu po přihlášení.

 

Článek IV.

Platební podmínky

  1. Za zboží a služby v e-shopu je možné platit následujícími způsoby:
    1. platba na dobírku (platíte přímo kurýrovi při přebírání zboží)
    2. platba převodem na bankovní účet
    3. platba prostřednictvím platebních bran CardPay, PayPal GoPay, TrustPay
    4. platba při osobním převzetí na výdejním místě
    5. platba na základě zálohové faktury - předem, zboží bude expedování po přijetí peněžních prostředků na náš účet,
    6. platba na základě faktury se splatností uvedenou ve faktuře,
    7. platbu na základě dárkového poukazu.
  2. Dárkový poukaz představuje předplacený objem peněžních prostředků, které může kupující využít při nákupu na základě dostatku volných předplacených peněžních prostředků. Datum platnosti kuponu je uveden na něm. Nominální hodnotu dárkového poukazu je možné dohodnout s kupujícím.
  3. Doplatky pro jednotlivé možnosti plateb jsou uvedeny v čl. VI těchto všeobecných obchodních podmínek.
  4. Prodávající může poskytnout kupujícímu možnosti slev:
  5. slevu z ceny za registraci do e-shopu,
  6. slevu za opakovaný nákup,
  7. slevu na základě jednorázového slevového kupónu,
  8. Poskytované slevy není možné kumulovat.

 

Článek V.

Dodací podmínky

  1. Prodávající je vázán objednávkou ve lhůtě 30 dnů od jejího vytvoření.
  2. Pokud je zboží skladem je expedováno dle kapacitních možností v co nejkratším čase.
  3. Pokud se v objednávce nachází několik výrobků a služeb a část z nich není skladem, informujeme o tom kupujícího s možnostmi částečných dodávek.
  4. Spolu se zbožím je zákazníkovi zasílána faktura (daňový doklad), návod jakož i ostatní dokumenty ke zboží nebo službě od výrobce.
  5. Za místo plnění se považuje místo, do kterého je zboží dodáváno.
  6. Prodávající realizuje dopravu ke kupujícímu prostřednictvím:

                                    a.      České pošty,

                                    b. Kuriérskej společnosti,

                                    c. OSOBNÍ na zvoleném výdejním místě,

                                    d. Vlastnou dopravou predávajúceho

7. Provozovatel má právo zrušit objednávku v případě nedodání zboží z důvodu vyšší moci, z důvodu ukončení jeho výroby, z důvodu jeho vyprodání a ve všech těchto případech informuje o tom provozovatel objednavatele. Provozovatel je povinen poskytnout možnost dodání náhradního zboží. Objednatel má právo odmítnout možnost dodání náhradního zboží a odstoupit od objednávky uvedeného zboží. V případě úhrady kupní ceny nebo její části budou při zrušení objednávky finanční prostředky vráceny objednateli ve lhůtě 14 dnů stejným způsobem jaký byl použit při platbě za zboží, pokud objednatel nepožádá jinak.

Článek VI.

Poplatky za přepravu, balné a možnosti plateb

  1. Při platbě předem na bankovní účet na základě zálohové faktury nebo prostřednictvím platebních bran si za dopravní účtujeme částku uvedenou v tabulce pod názvem platba předem.
  2. Při platbě na dobírku (platíte při přebírání kurýrovi) účtujeme částku uvedenou v tabulce pod názvem dobírka.
  3. Prodávající může s kupujícím dohodnout i na jiném než standardním (výše uvedeném) postupu při zasílání zboží nebo služeb, jakož i cen za tyto služby.
  4. Prodávající může zaslat zboží který je okamžitě dostupný kupujícímu a zbylou část objednávky doručí dodatečně v zákonné lhůtě, ovšem za předpokladu, že kupujícímu nebude účtováno žádné dodatečné poštovné, kromě toho, které bylo započítány v objednávce.
  5. Prodávající negarantuje žádné termíny doručení, nakolik zásilky doručují přepravní společnost uvednené v čl. V. bod 6 písm. abc. V tabulce níže jsou uvedeny předpoklady garantované trvání doručení zásilek po odeslání od prodávajícího.

Cena dopravy prostřednictvím Zásilkovny  

Způsob dopravy a platby

Délka dodání

Do 899 Kč

Od 900 – 2499 Kč

Od 2500 – 3998 Kč

3999 Kč

Osobní odběr ve výdejním místě

(platba předem)

2-4 dny

79 Kč

49 Kč

Zdarma

Zdarma

Osobní odběr ve výdejním místě

(platba dobírkou)

2-4 dny

99 Kč

75 Kč

Zdarma

Zdarma

 

2.     Česká pošta

   Zboží odesíláme prostřednictvím České pošty službou Balík Do ruky.  Zásilka má být v Čechách doručena do 3-4 pracovních dní. Pokud objednávku provedete v pracovní den do 8:00 hod a zboží budeme mít na skladě, zásilka bude odeslána v ten samý den.

Způsob dopravy a platby

Délka dodání

Do 899 Kč

Od 900 – 2499 Kč

Od 2500 – 3998 Kč

3999 Kč

Česká pošta

(platba předem)

2-4 dny

125 Kč

95 Kč

Zdarma

Zdarma

Česká pošta

(platba dobírkou)

2-4 dny

178 Kč

149 Kč

Zdarma

Zdarma

 

3.     Kurýr UPS | InTime

   Dopravu kurýrem zajišťuje přepravní společnost UPS (InTime). V případě, že máme zboží na skladě a objednávku uskutečníte nejpozději do 11:00, standardní doba doručení je do 48 hodin.
   Příjemce je o zásilce informován oznamovacím emailem, který obsahuje číslo zásilky, popřípadě výši dobírky a adresu doručení, kterou je možné v případě potřeby změnit nebo si domluvit čas dodání.

Způsob dopravy a platby

Délka dodání

Do 899 Kč

Od 900 – 2499 Kč

Od 2500 – 3998 Kč

3999 Kč

Kurýr

 (platba předem)

48 hod

189 Kč

169 Kč

59 Kč

Zdarma

Kurýr

(platba na dobírku)

48 hod

 225 Kč

189 Kč

89 Kč

Zdarma

 

 

Článek VII.

Převod vlastnického práva

  1. Vlastnické právo přechází z prodávajícího na kupujícího přechází až okamžikem vyplacení plné ceny za dodávku.
  2. Zboží nebo služby, na které se vztahuje ještě vlastnické právo prodávajícího, má prodávající právo v případě uplatnění reklamace vyřídit až v momentě jeho úplného zaplacení.

 

Článek VIII.

Storno objednávky

  1. Stornovat objednané zboží má zákazník právo do 24 hodin od vytvoření objednávky bez storno poplatku
  2. Stornování již vyexpedované objednávky je možné, ovšem za poplatek ve výši dopravních nákladů uvedených v objednávce.

 

Článek IX.

Právo spotřebitele vrátit zboží bez udání důvodu a poučení spotřebitele

  1. Spotřebitel má na základě zákona č. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího ao změně některých zákonů (dále jen jako "Zákon") podle ustanovení § 7 a následujících právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 kalendářních dny ode dne převzetí zboží.
  2. Spotřebitel je povinen, pokud toto právo chce využít, písemné odstoupení od kupní smlouvy osobně doručit nejpozději v poslední den stanovené lhůty na kontaktní adresu prodávajícího nebo toto odstoupení předat k poštovní přepravě nejpozději v poslední den lhůty na adresu, která je uvedena v kontaktech. Spotřebitel je neprodleně po oznámení o odstoupení od smlouvy zaslat nebo doručit osobně předmět smlouvy od které odstupuje spolu s veškerou dokumentací - např. originálem faktury, návodem a jinou dokumentací ke zboží, která mu byla doručena spolu se zbožím, nejpozději však do 14 dnů ode dne odstoupení (§10 odst. 1 Zákona). Doporučujeme kupujícím abys vyhotovili pro vlastní potřebu kopii faktury a zboží zasílali doporučeně a jako pojištěnou zásilku. Na odstoupení od smlouvy můžete využít následující formulář: Odstoupení od kupní smlouvy .
  3. Zboží nám nezasílejte na dobírku, takové zboží nebude převzato.
  4. Provozovatel e-shopu vrátí zaplacené plnění za zboží / službu včetně hodnoty za nejlevnější běžný způsob doručení jakož i nákladů prokazatelně vynaložených na objednání zboží do 14 dnů ode dne doručení odstoupení od smlouvy, avšak nemusí vrátit peníze dříve než je mu doručeno zboží nebo spotřebitel neprokáže zaslání zboží, to neplatí v případě pokud prodávající navrhl, že si zboží sám vyzvedne.
  5. Náklady na vrácení zboží nese spotřebitel. 
  6. Toto právo na odstoupení od smlouvy podle § 7 odst. 6 Zákona nevztahuje například pro zboží, které bylo zhotoven podle zvláštních požadavků spotřebitele nebo který vzhledem k jeho vlastnosti nelze vrátit, nebo zboží, které snadno podléhá zkáze nebo snížení jakosti, taktéž pro prodej novin, časopisů, periodického tisku, knih a na prodej audiovizuálního díla, zvukového záznamu nebo zvukově obrazového záznamu uměleckého výkonu nebo multimediálního díla, které spotřebitel rozbalil nebo i na zboží, který byl uzavřen v ochranném obalu, který není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů.  UPOZORNĚNÍ : Gravírované nože nebo nože , které byly upravovány na základě požadavku kupujícího NENÍ možné vrátiťpodľa § 7 odst. 6 Zákona.
  7. Pro účely zjištění povahy, vlastností a funkčností zboží má spotřebitel se zbožím manipulovat a zkontrolovat ho jen takovým způsobem, jaký by mu bylo umožněno v běžné prodejně, co odpuštění povinnost vrácení zboží s originálním obalem, visačkami a podobně. 
  8. Spotřebitel hradí případné snížení hodnoty zboží, které bylo způsobeno jeho používáním nad rámec potřebný pro zjištění funkčnosti a vlastností zboží.

 

Článek X.

Práva a povinnosti smluvních stran

  1. Za strany se pokládá prodávající a kupující.
  2. Kupující je povinen:
    1. převzít objednané zboží,
    2. zaplatit za zboží dohodnutou úplatu prodávajícímu,
    3. překontrolovat neporušenost obalu resp. i samotný zboží při jeho přebírání.
  3. Prodávající je povinen:
    1. dodat zákazníkovi zboží v požadované kvalitě, množství av dohodnuté ceně,
    2. spolu s zboží nebo dodatečně zaslat zákazníkovi všechny dokumenty ke zboží jako například fakturu za zboží, reklamační list, návod k obsluze v kodifikované podobě slovenského jazyka.

Článek XI.

Ochrana osobních údajů

  1. Osobní údaje jsou zpracovávány v souladu se zákonem č. 122/2013 Sb. o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů.
  2. Provozovatel neposkytuje osobní údaje kupujícího třetí osobě, kromě přepravní společnosti pro doručení zboží nebo služeb nebo státním orgánům v případě kontroly.
  3. Provozovatel od kupujícího získává následující osobní údaje: titul, jméno, příjmení, adresa, adresa pro doručení, telefonní číslo, e-mailová adresa.
  4. Vámi poskytnuté osobní údaje jsou zpracovávány za účelem korektního vyřízení Vaší objednávky.
  5. Provozovatel je povinen zajistit osobní údaje před jejich zpřístupněním neoprávněným osobám, které mě zpracované v bezpečnostní směrnici.

Článek XII.

Smluvní pokuta

  1. Prodávající si vyhrazuje právo udělit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 15 € (slovy patnáct eur) v případě, že vytvořil objednávku, kterou nekompenzují a zboží si od dopravce nevyzvedl, a tak byl vrácen zpět prodávajícímu, nakolik porušil ustanovení čl. X. bod 2, písm. a.
  2. Tato smluvní pokuta zahrnuje náklady na dopravu i sankci za nenaplnění kupní smlouvy.

Článek XIII.

Záruční podmínky

       1.Záručné podmínky jsou upraveny  reklamačním řádem .

Článek XIV.

Závěrečná ustanovení

  1. Prodávající si vyhrazuje právo měnit tyto všeobecné obchodní podmínky a reklamační podmínky i bez předchozího upozornění kupujícího. V případě změny všeobecných obchodních podmínek nebo reklamačních podmínek, se řídí celý proces nákupu prostřednictvím těch všeobecných obchodních podmínek, které byly platné v okamžiku odeslání objednávky kupujícím.
  2. Nedílnou součástí těchto všeobecných obchodních podmínek jsou reklamační podmínky.
  3. Odesláním objednávky kupující si přečetl všeobecné obchodní podmínky i reklamační podmínky a souhlasí s jejich zněním.
  4. Tyto podmínky byly vypracovány v rámci projektu certifikace e-shopu nakupujbezpecne.sk
  5. Tyto všeobecné obchodní podmínky a reklamační podmínky jsou k dispozici v sídle společnosti k nahlédnutí kupujícím jako i jsou zveřejněny na internetové stránce e-shopu.
  6. Tyto všeobecné obchodní podmínky včetně jejich nedílných součástí nabývají platnosti a účinnosti 13. června 2014.

V Košicích, 13. června 2014   

                                                                                                  Ing.Jozef Baslár

                                                                                              konateľ spoločnosti

 

 

Reklamační podmínky internetového obchodu 

(www.euro-noze.cz)
nedílná součást všeobecných obchodních podmínek 

1. Reklamovat lze pouze zboží, které bylo zakoupeno jen o prodávajícího a který je vlastnictvím kupujícího.

2. V případě pokud vlastnické právo ještě nepřešlo k prodávajícího na kupujícího, kupující si ve smyslu platné legislativy reklamaci vyřídit až po úplné úhradě ve smyslu § 151 občanského zákoníku.

3. Na všechno nabízené zboží je poskytována záruka v délce 24 měsíců, pokud není u zboží uvedeno jinak. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží od přepravní společnosti.

4. Kupující je povinen reklamaci uplatnit neprodleně u prodávajícího, a to ihned po zjištění závady, jinak kupujícímu zaniká právo vůči prodávajícímu na bezplatné odstranění vady.

5. Kupující má právo uplatnit si u prodávajícího záruku jen na zboží, které zavinili prodávající, dodavatel nebo výrobce a vztahuje se na něj záruka.

6. Právo na záruku zaniká v případě, že:

a. k závadě došlo mechanickým poškozením výrobku způsobeným kupujícím,

b. nesprávným zacházením s výrobkem, způsobem jiným než byl uveden v návodu k použití,
 

c. neoznámení zjevných vad při převzetí zboží,

d. používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy přirozeného prostředí zboží, e. zanedbáním péče a údržby o zboží, f. poškozením zboží nadměrným zatěžováním

g. používáním zboží v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci, obecnými zásadami, technickými normami nebo bezpečnostními předpisy nebo jiným porušením záručních podmínek.




 


7. Ze záruky jsou také vyjmuty chybě, které vznikly při živelní pohromě.

8. Záruka se nevztahuje taktéž i na běžné opotřebení zboží (nebo jeho části) způsobené používáním zboží. Kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu a nedá se reklamovat.

9. Reklamované zboží je nutné zaslat na naši adresu uvedeny níže avšak ne na dobírku nebo osobně donést na kontaktní adresu. Ke zboží je třeba připojit kopii dokladu o koupi (fakturu) a doporučujeme přiložit vyplněný Reklamační formulář

10. Prodávající potvrdí přijetí reklamace a vydá kupujícímu potvrzení o uplatnění reklamace zboží ve vhodné formě. Pokud není možné potvrzení doručit ihned, musí být doručeno bez zbytečného odkladu, nejpozději však spolu s dokladem o vyřízení reklamace.

11. Prodávající je povinen určit způsob vyřízení reklamace do 3 dnů od začátku reklamačního řízení (dne přijetí reklamovaného zboží). V odůvodněných případech, zejména pokud se vyžaduje složité technické zhodnocení zboží nejpozději do 30 dnů ode dne zahájení reklamačního řízení. Po určení způsobu vyřízení reklamace vyřídí reklamaci prodávající ihned, v odůvodněných případech lze reklamaci vyřídit i později. Vyřízení reklamace však nesmí být delší než 30 dnů ode dne podeje reklamovaného zboží. Po uplynutí 30 denní lhůty pro vyřízení reklamace má kupující právo odstoupit od kupní smlouvy a bude mu vrácena plná částka za zboží nebo má právo na výměnu zboží za nové.

12. Práva kupujícího při uplatňování reklamace:

a. při odstranitelné chybě má kupující právo, aby ta byla odstraněna bezplatně, řádně a včas. O způsobu odstranění vady rozhoduje prodávající. Kupující může požadovat namísto o opravy vady (opravy) výměnu chybné věci za bezvadnou, pokud tím prodávajícímu nevzniknou nepřiměřené náklady vzhledem na cenu zboží nebo závažnost chyby,

b. při výskytu neodstranitelné vady, která brání řádnému užívání věci na daný účel, má kupující právo buď na výměnu věci nebo na odstoupení od kupní smlouvy (vrácení peněz).

c. v případě, že má věc současně alespoň tři vady, které brání v řádném užívání, má spotřebitel právo na výměnu zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy (vrácení peněz). Stejné právo má kupující pokud se na věci vyskytne stejná vada, která byla již dvakrát opravována a potřetí byla věc zasílána na reklamaci.

d. reklamace se považuje za vyřízenou, pokud skončí reklamační řízení předáním reklamovaného zboží, jeho výměnou nebo vrácením kupní ceny zboží, písemnou výzvou k převzetí plnění nebo její odůvodněné zamítnutí.


13. nepoškozené zboží, resp. neporušenost obalu (podle pokynů při přebírání zboží) je třeba zkontrolovat při přebírání zboží, jelikož zboží při přepravě se může poškodit, doporučujeme kupujícím rozbalit zboží a prohlédnout si ho v přítomnosti dopravce. Vaším podpisem kurýrovi prohlašujete že obal je nepoškozený.

14. Tyto reklamační podmínky jsou nedílnou součástí všeobecných obchodních podmínek, a prodávající si vyhrazuje právo je kdykoliv měnit i bez předchozího upozornění kupujícího.

Tento RP nabývá platnosti a účinnosti od 13.06.2014 a plně nahrazuje předchozí RP. Provozovatel si vyhrazuje právo změnit RP i bez předchozího upozornění.

 

Kontaktní údaje:

Provozovatel internetového obchodu je společnost Euro-Knife sro

Fakturační adresa (adresa sídla společnosti):
Euro-Knife sro
Kokšov-Bakša 207
Valaliky 044 13
Slovenská republika

IČO: 46812008
DIČ: 2023592956  
IČ DPH: SK2023592956
Euro-Knife sro je plátce DPH. Všechny ceny v našem obchodě (maloobchod) jsou smluvní, uváděny s DPH a jsou konečné
 

Společnost je zapsána v Obchodním rejstříku Okresního soudu Košice I, oddíl Sro, ve vložce číslo 30561 / V.

Bankovní spojení:
Fio banka, as
č.účtu / kód: 2700301807/8330
IBAN: SK9783300000002700301807
SWIFT: FIOZSKBAXXX
KS: 0008
VS: číslo faktury Odpovědný vedoucí: Ing.Jozef Baslár Mobil .: +421 948 340 558 E-mail: info @ euro-knife.com


 

Provozní doba e-shopu:
Pondělí až Pátek od 9.00 do 17.00 hod.
Příjem objednávek přes e-shop: nonstop

Orgán dozoru:
Slovenská obchodní inspekce (SOI)
Inspektorát SOI pro Středočeský kraj
Vrátna č. 3, 043 79 Košice 1
obor technické kontroly výrobků a ochrany spotřebitele
tel. č .: 055/6220 781
fax. č .: 055/6224 547
e-mail: ke@soi.sk